Poslední léta je jméno Romana Kalvody spojeno s motorem Ford. Letos se odehrála velká změna a tento jezdec z Dolních Jirčan startuje s novým vozem s motorem Mitsubishi. A vede si zatím skvěle. Proto jsme se ho zeptali na jeho pocity po úvodních závodech.
Jsi spokojen se svým novým mitsubishi?
S novým motorem jsem zatím velmi spokojen. Co se týče výkonu a průběhu myslím, že ve spojení s firmou MARAT Motorsport a ladičskou firmou LSC jsem udělal krok správným směrem. Doufám, že bude daleko spolehlivější, než byl Ford.
Co říkáš na letošní MMČR?
Ze závodního hlediska se nám daří nad očekávání dobře. Ale jsem silně rozladěn z malé účasti jezdců. Nejvíce mi vadí časová náročnost závodů MMČR. V dohledné době budeme muset hledat kompromis s pořadateli a FASem o časovém uspořádání závodů, než to odradí i zbývající jezdce.
Jaké máš cíle v tomto seriálu?
Cílem je podávat stabilní výsledky. Celkově bych se chtěl umístit do 3. místa, především doladit naší novou buginu k mé naprosté spokojenosti.
Plány na rok 2010?
Plánů na rok 2010 mám mnoho. Chci co nejlépe oživit, či dát do provozu seriál závodů Kartů. A s firmou MARAT Motorsport připravujeme další vylepšení mé buginy.
Uvidíme tě letos i na závodech mistrovství Evropy?
V plánu máme jen domácí závody v Nové Pace a v Přerově. Letos je mou prioritou mistrovství republiky a hlavně stavba kartů.
Přejeme co nejvíce úspěchů s novou třídou CROSS KART.
Autor článku: Jan Kojecký
Přejeme co nejvíce úspěchů s novou třídou CROSS KART.
Autor článku: Jan Kojecký